Sample text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nullam nunc justo sagittis suscipit ultrices.
Ondanks de mooie en aardige reviews de wij krijgen over onze service, miste er eigenlijk eentje die echt bij ons hoort. Namelijk het echte verhaal vertellen over een product, een verhaal waar je altijd voor naar de winkel ging ……., maar dat is er niet meer. Vele winkels hebben allrounders in dienst en als ze die hebben moet deze ook wel aanwezig zijn als jij daar bent. Wij gaan daar vanaf heden wat aan doen, omdat wij onze service een stap verder willen brengen hebben wij bedacht ” Kan je mij helpen, ik heb een vraag” advies. Jij maakt een afspraak via ons contact formulier en kiest hét moment dat jij met onze Gardena Product Expert een gesprek wil, ja je leest het goed een persoonlijk gesprek, onze GPE geeft antwoorden op je vragen, terwijl jij gewoon thuis of waar dan ook bent. Dit is te mooi om waar te zijn hoor ik je denken, daar zit iets achter ! Er zit niets achter behalve dat we graag willen verkopen , we hebben ook maar 1 spelregel je moet een “kan je mij helpen, ik heb een vraag” voucher kopen om een GPE te kunnen spreken. Natuurlijk moeten we hier geld voor vragen, omdat wij graag óók in de toekomst jou te woord willen staan. Is dit wel service ? hoor ik je denken, jazeker wel, want besluit je na het gesprek producten bij ons te kopen wordt binnen één dag na de aanschaf via de webshop, het “kan je mij helpen, ik heb een vraag” voucher terug gestort op je rekening.